Publicador de continguts

Convocatòria mitjançant concurs oposició, per a l'estabilització de dues places de personal administratiu, oficial primera administratiu (personal fixe)

El Consell d'Administració de l'Empresa Funerària Municipal SA, en la sessió de dia 20 de desembre de 2022, va aprovar les bases que s'adjunten i que regiran el procés de selecció de personal, mitjançant concurs oposició, per a l'estabilització de 2 places de personal administratiu, oficial primera administratiu (personal fixe), que articula el procés d'estabilització contemplat a l'article 2 de la llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

16/02/23 - Es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb la causa d'exclusió. El termini de presentació d'al·legacions finalitza el dia 21/02/23 a les 14:00 h. El lloc de presentació serà el registre de l'EFM (Dpt. de Secretaria, Camí de Jesús, 2 - 1 pis - Horari: 09:00 a 14:00h - 07011 Palma).

24/02/23 Es publiquen les llistes definitives de personesadmeses i excloses, amb la causa d'exclusió.

23/03/23 - Es publiquen les llistes provisionals de mèrits. El termini de presentació d'al·legacions finalitza el dia 28/03/23 a les 14:00 h. El lloc de presentació serà el registre de l'EFM (Dpt. de Secretaria, Camí de Jesús, 2 - 1 pis - Horari: 09:00 a 14:00h - 07011 Palma).

24/10/23 - Actualització temari

15/10/24 Es publiquen les llistes definitives de mèrits i s'atorga un termini de 7 dies naturals per a presentar, segons indiquen les bases, la documentació que acrediti fefaentment les dades declarades en l'imprès de sol·licitud i en l'imprès d'autobaremació (requisits d'accés i documentació acreditativa dels mèrits), el frau de la qual determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les responsabilitats legals que es derivin.

El lloc de presentació serà el registre de l'EFM (Dpt. de Secretaria, Camí de Jesús, 2 - 1 pis - Horari: 09.00 a 14:00h - 07011 Palma).
S'haurà de presentar una relació detallada de la documentació que s'aporta, indicant el número de registre que se li va adjudicar quan va presentar la sol·licitud.
Presentar original i còpia de la documentació, ja que no es faran fotocòpies.

El termini de presentació de documentació finalitza el dia 22/10/24 a les 14.00 h.

15/10/24 Es publica llistat de preguntes de l'examen, en breu es publicarà: dia, hora i lloc d'examen.

18/10/2024 Convocatòria d'examen, per a l'estabilització de dues places de personal administratiu (concurs-oposició), pel proper dia 22/11/24 a les 09:00h a l'Escola Municipal de Formació (Policia Local) - Carrer de Son Dameto, 1 - 07013 - Palma de Mallorca. Imprescindible puntualitat i DNI.

14/11/2024 - Rectificació de l'existència d'errors materials a algunes de les preguntes publicades dia 15/10/24.

10/12/2024- Es publica: Resultats definitius complets i ordre final de la borsa del concurs de mèrits per cobrir 2 places de personal administratiu.

Data darrera modificació: 10 de desembre de 2024